7.4 Налаштування параметрів доступу до термінальної версії за допомогою Утиліти

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Головний зміст > 7 Термінальна конфігурація програми >

7.4 Налаштування параметрів доступу до термінальної версії за допомогою Утиліти

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Після запуску файлу ArtZvitTerminalConfig.exe відображається вікно Утиліти, яке складається з наступних вкладок:

1.Користувачі. Призначена для редагування списку користувачів термінальної версії програми «Арт Звіт Pro» (див. п. 7.4.2 Створення списку користувачів та налаштування їх параметрів).
2.Ролі. Призначена для редагування списку ролей (див. п. 7.4.3 Редагування списку ролей).
3.Безпека. Призначена для шифрування та розшифрування довідника Співробітники бази даних а також для встановлення налаштувань індивідуальних паролів (див. п. 7.4.4 Захист довідника «Співробітники» бази даних).
4.Інформування. Налаштування вікна «Інформування» в програмі «Арт Звіт Pro» (див. п. 8.22  Вкладення «Інформування»)
5.Шаблони ПД. Призначена для редагування шаблонів первинних документів (див. відео "Як відредагувати шаблон для первинного документа під свої потреби?")
6.Імпорт/Експорт. Призначена для експорту та імпорту списку ролей (див . п. 7.4.9 Експорт списку ролей користувачів, п. 7.4.10 Імпорт списку ролей користувачів).
7.Заблоковані звіти. Призначена для розблокування звітів, які редагуються іншими користувачами (див. п. 7.4.13 Заблоковані звіти).

1-7_img312

Рис. 7.4.1. Вкладки Термінальної Утиліти

Для налаштування параметрів доступу користувачів до термінальної версії програми «Арт Звіт Pro» необхідно виконати наступні дії:

1.Додайте в Утиліту користувачів з корпоративної служби каталогів MS Active Directory.
1.1.При необхідності змініть налаштування по використанню загальних або індивідуальних ключів КЕП (детальніше див. п. 7.4.5 Налаштування використання загальних або індивідуальних ключів КЕП).
1.2.При необхідності встановіть обмеження для редагування списків Контрагенти/Співробітники і довідників для кожного користувача (детальніше див. п. 7.4.6 Обмеження доступу до редагування довідників Контрагенти/Співробітники).
1.3.При необхідності встановіть обмеження для редагування параметрів підприємства для кожного користувача (детальніше див. п. 7.4.7 Обмеження доступу до редагування параметрів підприємства).
1.4.При необхідності налаштуйте доступ до монопольного режиму роботи з Програмою для вибраного користувача/користувачів (детальніше див. п. 7.4.8 Налаштування монопольного режиму роботи з Програмою).
2.Створіть ролі відповідно до завдань кожного користувача (п. 7.4.3 Редагування списку ролей).
3.Присвойте ролі користувачам.