<< Click to Display Table of Contents >> 7.4.5 Налаштування використання загальних або індивідуальних ключів КЕП |
|
В термінальній версії програми існує можливість роботи як із загальними, так і з індивідуальними ключами КЕП.
Налаштування використання КЕП-ключів здійснюється на вкладці Користувачі, у блоці Організація. У колонці Ключі відображається інформація про тип використання ключів КЕП для вибраної організації: Спільні або Індивідуальні (Рис. 7.4.5.1).
Щоб змінити режим використання ключів КЕП слід натиснути правою кнопкою миші по колонці Ключі (Рис. 7.4.5.1). В результаті відображається контекстне меню, в якому необхідно вибрати один з перших трьох наступних режимів використання ключів КЕП:
1. | Встановити режим роботи з індивідуальними ключами. Дозволяє розмежувати доступ до підписання і відправлення документів для одних співробітників. Кожен ключ при цьому відповідає певній ролі на підприємстві. |
2. | Встановити режим роботи з індивідуальними ключами для всіх. Дозволяє встановити режим роботи з індивідуальними ключами для всіх підприємств у списку Організація. |
3. | Встановити режим роботи зі спільними ключами для всіх. Дозволяє встановити режим роботи зі спільними ключами для всіх підприємств у списку Організація. При цьому співробітникам кожного підприємства дозволяється використовувати спільні ключі підприємства (директора, бухгалтера, печатки і т.д.) для підписання і відправлення документів. |