7.4.5 Налаштування використання загальних або індивідуальних ключів КЕП

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Головний зміст > 7 Термінальна конфігурація програми > 7.4 Налаштування параметрів доступу до термінальної версії за допомогою Утиліти >

7.4.5 Налаштування використання загальних або індивідуальних ключів КЕП

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

В термінальній версії програми існує можливість роботи як із загальними, так і з індивідуальними ключами КЕП.

Налаштування використання КЕП-ключів здійснюється на вкладці Користувачі, у блоці Організація. У колонці Ключі відображається інформація про тип використання ключів КЕП для вибраної організації: Спільні або Індивідуальні (Рис. 7.4.5.1).

 

1-7_img339

Рис. 7.4.5.1.  Налаштування в Утиліті використання КЕП

 

Щоб змінити режим використання ключів КЕП слід натиснути правою кнопкою миші по колонці Ключі (Рис. 7.4.5.1). В результаті відображається контекстне меню, в якому необхідно вибрати один з перших трьох наступних режимів використання ключів КЕП:

1.Встановити режим роботи з індивідуальними ключами. Дозволяє розмежувати доступ до підписання і відправлення документів для одних співробітників. Кожен ключ при цьому відповідає певній ролі на підприємстві.
2.Встановити режим роботи з індивідуальними ключами для всіх. Дозволяє встановити режим роботи з індивідуальними ключами для всіх підприємств у списку Організація.
3.Встановити режим роботи зі спільними ключами для всіх. Дозволяє встановити режим роботи зі спільними ключами для всіх підприємств у списку Організація. При цьому співробітникам кожного підприємства дозволяється використовувати спільні ключі підприємства (директора, бухгалтера, печатки і т.д.) для підписання і відправлення документів.