7.4.5 Налаштування використання загальних або індивідуальних ключів ЕЦП

Navigation:  Головний зміст > 7 Термінальна конфігурація програми > 7.4 Налаштування параметрів доступу до термінальної версії за допомогою Утиліти >

7.4.5 Налаштування використання загальних або індивідуальних ключів ЕЦП

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

В термінальній версії програми існує можливість роботи як із загальними, так і з індивідуальними ключами ЕЦП.

Налаштування використання ЕЦП-ключів здійснюється на вкладці Користувачі, у блоці Організація. У колонці Ключі відображається інформація про тип використання ключів ЕЦП для вибраної організації: Спільні або Індивідуальні (Рис. 7.4.5.1).

 

1-7_img339

Рис. 7.4.5.1.  Налаштування в Утиліті використання ЕЦП

 

Щоб змінити режим використання ключів ЕЦП слід натиснути правою кнопкою миші по колонці Ключі (Рис. 7.4.5.1). В результаті відображається контекстне меню, в якому необхідно вибрати один з перших трьох наступних режимів використання ключів ЕЦП:

1.Встановити режим роботи з індивідуальними ключами. Дозволяє розмежувати доступ до підписання і відправлення документів для одних співробітників. Кожен ключ при цьому відповідає певній ролі на підприємстві.

2.Встановити режим роботи з індивідуальними ключами для всіх. Дозволяє встановити режим роботи з індивідуальними ключами для всіх підприємств у списку Організація.

3.Встановити режим роботи зі спільними ключами для всіх. Дозволяє встановити режим роботи зі спільними ключами для всіх підприємств у списку Організація. При цьому співробітникам кожного підприємства дозволяється використовувати спільні ключі підприємства (директора, бухгалтера, печатки і т.д.) для підписання і відправлення документів.