5.3.5 Крок 4/4. Налаштування параметрів поштових серверів

Navigation:  Головний зміст > 5 Встановлення, запуск та налаштування програми > 5.3 Реєстрація підприємства при першому запуску програми >

5.3.5 Крок 4/4. Налаштування параметрів поштових серверів

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Відправка звітів та отримання квитанцій в програмі здійснюється за допомогою сервісів електронної пошти. На даному кроці у вікні Крок 4/4. Параметри налаштування поштових серверів здійснюється налаштування параметрів електронної пошти (Рис. 5.3.5.1).

1-7_img174

Рис. 5.3.5.1. Налаштування параметрів електронної пошти

Для налаштування параметрів електронної пошти виконайте наступні дії:

1.Налаштуйте параметри вихідної електронної пошти (1, Рис. 5.3.5.1). Для цього введіть адресу SMTP сервера, задайте порт, а також введіть ім’я користувача (логін) і пароль. При використанні SSL шифрування, встановіть відповідну помітку Використовувати SSL.

2.Налаштуйте параметри вхідної електронної пошти (2, Рис. 5.3.5.1). Для цього виберіть протокол вхідної електронної пошти, РОР3 або IMAP. Далі необхідно ввести адресу POP3/IMAP сервера, задати порт, а також ввести ім’я користувача (логін) і пароль. При використанні SSL шифрування, встановіть відповідну помітку Використовувати SSL

3.В самому кінці вводиться адреса електронної пошти (e-mail) в загальноприйнятому вигляді <адреса>@<сервер>.

1.Для збереження всіх раніше введених даних, натисніть кнопку [Створити] (4, Рис. 5.3.5.1).

HM_clip0001

Адресу сервера (SMTP/POP3/IMAP) можна вибирати з бази найбільш поширених поштових серверів (ukr.net, gmail.com тощо). Для цього натисніть на кнопку відкриття списку [HM_clip0002] і виберіть потрібний сервер. Після вибору сервера з бази, автоматично встановлюються налаштування адреси і порту.

HM_clip0003

Для деяких адрес позначка поля Використовувати SSL буде встановлена автоматично.

Перевірити підключення вказаних адрес можна безпосередньо в програмі, у вікні Підприємства (пункт меню СервісПідприємства).