14.3.3.1 Обмін через сервіс Арт-Офіс

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Головний зміст > 14 Обмін первинними бухгалтерськими документами між користувачами програми Арт-Звіт Pro > 14.3 Обмін з контрагентами > 14.3.3 Обмін між користувачами Арт-Звіт Pro та користувачами сторонніх програмних продуктів >

14.3.3.1 Обмін через сервіс Арт-Офіс

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Для обміну первинними документами із контрагентом (користувачем Арт-Звіт Pro) необхідно створити первинний документ в Арт-Звіт Pro, зберегти його та підписати. Стан документу зміниться на Готовий до відправки контрагенту.

clip0001

Для підписання первинного документу в налаштуваннях підприємства мають бути встановлені ключі в поле «Працівник (для підписання первинних документів)»

Після підписання необхідно обрати в списку первинних документів відповідний документ та викликати за допомогою правої кнопки миші контекстне меню.

clip0002

Рис. 4.3.3.1.1. Відправка документу контрагенту через контекстне меню

Статус документу зміниться на Очікує підписання контрагентом.

Після відправки документу, у разі, якщо Ваш контрагент НЕ Є користувачем Арт-Звіт Pro, він може ознайомитись із документом в Арт-Офіс. Після переходу за посиланням необхідно натиснути кнопку [Увійти].

У наступному вікні контрагенту необхідно обрати свій КНЕДП, обрати свій ключ, ввести пароль, та натиснути [Вхід].

Увійшовши контрагент побачить в розділі «Документи контрагентів» рядок «Очікують на мій підпис», цифрою зазначено кількість документів, які очікують на відповідні дії: отримати та підписати/відхилити документи.

clip0003

Рис. 14.3.3.1.2. Відображення отриманих від контрагента документів

Підписати або відхилити документи можна за допомогою кнопки «Дії». Пункти «Робота з підписами» або «Відхилити» відповідно.

Після підписання/відхилення контрагентом, вам необхідно натиснути на [Отримати повідомлення], статус документів зміниться на Завершений або Відхилений у залежності від дій контрагента.

clip0004

Рис. 14.3.3.1.3. Колонка Статус

13-17_img16

Сервіс Арт-Офіс надає можливість обміну документами в форматі .xml, .docx, .pdf.

Щоб обмінятися документами з контрагентом необхідно увійти в Арт-Офіс за допомогою вашого ключа та натиснути [Додати документ].

clip0005

Рис. 14.3.3.1.4. Кнопка Додати документ

У наступному вікні необхідно обрати документ формату .xml, .docx, .pdf, тип документу (Акт, рахунок, договір т.і.) та політику підпису.

clip0006

Рис. 14.3.3.1.5. Додавання документу в Арт-Офіс

Після вдалого завантаження перейдіть до пункту Очікують мій підпис у розділі Мої документи. З меню Дії оберіть пункт Робота з підписами та підпишіть документ.

clip0007

Рис. 14.3.3.1.6. Робота з підписами в Арт-Офіс

Коли документ підписано, контрагенту, який використовує Арт-Звіт Pro, необхідно натиснути на [Отримати повідомлення], після чого у вкладенні Первинні документи серед імпортованих документів з'явиться отриманий документ.

clip0008

Рис. 14.3.3.1.7. Документ створений контрагентом в Арт-Офіс