8.1 Загальні відомості по створенню звітів

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Головний зміст > 8 Робота зі звітами, податковими та акцизними накладними >

8.1 Загальні відомості по створенню звітів

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Узагальнений процес роботи зі звітами у програмі виконується наступним чином:

1.У програмі створюється звіт (документ), який буде подаватись в електронному вигляді (див. п. 8.2 Створення звіту).
2.Документ заповнюється необхідними даними та зберігається у програмі (див. п. 8.3 Заповнення полів при формуванні документа, п. 8.4 Збереження документа).
3.Сформований документ підписується за допомогою КЕП (див. п. 9.1 Підписання документа).
4.Підписаний документ відправляється до контролюючих органів (див. п. 10 Відправка звітів та податкових/акцизних накладних).
5.Від контролюючих органів отримуються квитанції з результатами обробки надісланих звітів (див. п. 12 Квитанції та інформаційні повідомлення).