8.17 Розблокування ПН/РК

Navigation:  Головний зміст > 8 Робота зі звітами, податковими та акцизними накладними >

8.17 Розблокування ПН/РК

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Якщо на основі надісланого Повідомлення до ЄРПН отримано Квитанцію1 про зупинення реєстрації ПН/РК та отримано Рішення про відмову реєстрації ПН/РК у ЄРПН, то:

-Поточна ПН/РК у списку податкових накладних (вкладка Податкові накладні) відображається заливкою жовтого кольору;

-У колонці Моніторинг поточного запису ПН/РК відображається іконка [8-12_img81] (Рис. 8.17.1). Це означає, що поточна ПН/РК – не прийнята (тобто, РЕЄСТРАЦІЯ ЗУПИНЕНА).

8-12_img82

Рис.  8.17.1. Відображення заблокованої ПН/РК у списку податкових накладних

Для розблокування ПН/РК необхідно подати до ДФС наступні документи (Рис. 8.17.2):

1.Спочатку сформуйте наступні звіти: Повідомлення за відмовленими ПН/РК та, при необхідності, Додаток до критеріїв ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК у ЄРПН.

Для цього необхідно на вибраному запису ПН/РК (вкладка Податкові накладні) у контекстному меню вибрати відповідні пункти: Створити Повідомлення за відмовленими ПН/РК та Створити Додаток до критеріїв ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК у ЄРПН. Сформовані звіти необхідно зберегти, підписати та відправити до ДФС.

В результаті можливі два варіанти:

1.1.З ДПСУ надходять відповідні Квитанції та Рішення про розблокування ПН/РК. В даному випадку, поточна ПН/РК реєструється в ЄРПН (в Програмі Арт Звіт поточна ПН стає розблокованою та у списку податкових накладних відображається зеленою заливкою).

1.2.З ДПСУ надходять Квитанції та Рішення про відмову. В результаті поточна ПН/РК стає заблокованою:

-У списку податкових накладних (вкладка Податкові накладні) поточна ПН/РК відображається заливкою червоного кольору,

-У колонці Моніторинг поточного запису ПН/РК відображається іконка [8-12_img83] (Рис. 8.15.2). Це означає, що поточна ПН/РК – не прийнята (тобто, заблокована).

В даному випадку необхідно перейти до п. 2 поточного алгоритму.

8-12_img84

Рис.  8.17.2. Відображення контекстного меню для заблокованої ПН/РК

2.Сформуйте Скаргу на рішення комісії. Для цього необхідно на вибраному запису ПН/РК (вкладка Податкові накладні) у контекстному меню вибрати пункт Створити Скаргу на рішення комісії. Сформований звіт необхідно зберегти, підписати та відправити до ДПСУ.

В результаті можливі два варіанти:

2.1.З ДПСУ надходять відповідні Квитанції та Рішення про розблокування ПН/РК. В даному випадку, поточна ПН/РК реєструється в ЄРПН (в Програмі Арт Звіт поточна ПН стає розблокованою та у списку податкових накладних відображається зеленою заливкою).

2.2.З ДПСУ надходять Квитанції та Рішення про відмову. В даному випадку платник податку подає (має право) до суду.

3.При необхідності, виконайте відкликання Скарги. Для цього необхідно на вибраному запису ПН/РК (вкладка Податкові накладні) у контекстному меню вибрати пункт Створити Заяву на відкликання Скарги. Сформований звіт необхідно зберегти, підписати та відправити до ДПСУ.

Після виконання усіх вище описаних дій, при натисканні на іконку [8-12_img83] у колонці Моніторинг (вкладка Податкові накладні) поточного запису ПН/РК відображаються у робочій області вкладки відповідних звітів (Рис. 8.17.3).

8-12_img86

Рис.  8.17.3. Відображення відповідних вкладок у робочій області після виконання процедури розблокування ПН/РК

Якщо відкрити відповідну ПН/РК, то список її артефактів після виконання процедури розблокування може мати наступний вигляд (наприклад, Рис. 8.17.4).

8-12_img87

Рис.  8.17.4. Відображення списку артефактів після виконання процедури розблокування ПН/РК