5.7.1 Загальні відомості

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Головний зміст > 5 Встановлення, запуск та налаштування програми > 5.7 Отримання сертифікатів КНЕДП «MASTERKEY» >

5.7.1 Загальні відомості

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Робота з електронним цифровим підписом (КЕП) в загальному випадку передбачає використання електронного ключа і його сертифіката.

Електронний ключ являє собою унікальний захищений паролем файл. Файл містить функцію, за допомогою якої виконується криптографічне перетворення електронних документів під час накладання КЕП. Електронний ключ є закритою конфіденційною інформацією.

 

Сертифікат являє собою електронний файл, який пов'язує дані для перевірки електронних підписів з певною особою, підтверджує ідентичність цієї особи й завіряється електронним цифровим підписом надавача послуг – акредитованим центром сертифікації ключів (КНЕДП). Посилений сертифікат являє собою сертифікат, який відповідає спеціальним вимогам Закону України "Про електронний цифровий підпис" щодо обов'язкових полів. Сертифікат містить відкритий ключ, його дані відповідно не є конфіденційними.

 

Для отримання можливості роботи з КЕП необхідно пройти наступні етапи:

1.Генерація ключа КЕП та створення заявки на його придбання.
2.Вхід в електронний магазин.
3.Введення реєстраційних даних.
4.Додавання електронних документів з боку клієнта.
5.Підписання електронних документів з боку клієнта.
6.Оплата послуги.
7.Отримання пакету клієнта КНЕДП «MASTERKEY».