|
<< Click to Display Table of Contents >> 4.2.2.1 Загальні відомості |
![]() ![]()
|
В програмі реалізовано вбудований сервіс технічної підтримки. Даний сервіс викликається із головного меню програми (Рис. 4.2.2.1.1), де розташовані наступні підпункти:
| 1. | Задати питання. За допомогою даного підпункту відбувається звернення в службу технічної підтримки через вбудований сервіс. |
| 2. | Відправка протоколу. Через даний підпункт відбувається ЗБЕРЕЖЕННЯ протоколу роботи програми у вигляді *.zip архіву. Протокол містить додаткову інформацію про збої та аномальну роботу програми, яка допомагає розробникам краще зрозуміти проблему користувача. |

Рис. 4.2.2.1.1. Пункт Технічна підтримка у головному меню програми