4.2.2.1 Загальні відомості

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Головний зміст > 4 Інтерфейс програми > 4.2 Непередбачувані ситуації > 4.2.2 Звернення у технічну підтримку через вбудований сервіс програми >

4.2.2.1 Загальні відомості

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

В програмі реалізовано вбудований сервіс технічної підтримки. Даний сервіс викликається із головного меню програми (Рис. 4.2.2.1.1), де розташовані наступні підпункти:

1.Задати питання. За допомогою даного підпункту відбувається звернення в службу технічної підтримки через вбудований сервіс.
2.Відправка протоколу. Через даний підпункт відбувається ЗБЕРЕЖЕННЯ протоколу роботи програми у вигляді *.zip архіву. Протокол містить додаткову інформацію про збої та аномальну роботу програми, яка допомагає розробникам краще зрозуміти проблему користувача.

 

1-7_img111

Рис. 4.2.2.1.1. Пункт Технічна підтримка у головному меню програми