4.2.1 Загальні відомості

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Головний зміст > 4 Інтерфейс програми > 4.2 Непередбачувані ситуації >

4.2.1 Загальні відомості

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Якщо у роботі програми виникла непередбачувана ситуація, відобразиться повідомлення, приклад якого показано на  Рис. 4.2.1.1. При натисканні у вікні повідомлення кнопки [Вихід] програму буде закрито, а при натисканні кнопки [Продовжити] буде виконана спроба продовжити виконання програми ігноруючи помилки.

 

1-7_img110
 

Рис. 4.2.1.1. Повідомлення про непередбачувану ситуацію

 

При натисканні кнопки [Деталі] відобразиться додаткова системна інформація про помилку, яку можна скопіювати до системного буферу обміну за допомогою вибору у контекстному меню дії Копіювати.

Також непередбачуваною ситуацією вважається некоректна поведінка програми, що не призводить до появи повідомлення про критичну помилку, але є нелогічною.

При виникненні непередбачуваної ситуації необхідно виконати такі дії:

1.Спробувати виявити причину помилки та усунути їх. Наприклад, текст повідомлення «Could not find file…» означає, що програма не може знайти необхідний для її роботи файл, шлях до якого вказано далі у повідомленні. Необхідно відновити втрачений файл. Причини такої ситуації можуть бути різні:
-програму було некоректно встановлено;
-файл заблоковано антивірусним програмним забезпеченням, яке проводить в даний момент перевірку системи;
-пошкоджено носій, на якому розміщується даний файл;
-файл було необачно видалено користувачем та інше.
2.Спробувати повторити виконання операції, що призвела до непередбачуваної ситуації, закривши програму та запустивши її знову.
3.Перевірити перелік частих запитань та форум на сайті програмного продукту на наявність вирішення виявленої проблеми.
4.Надіслати електронного листа розробникам із повідомленням про помилку або некоректну роботу програми, якщо така ситуація повторюється. У листі обов’язково зазначити:
-опис проблеми та порядок дій, що призвели до виникнення непередбачуваної ситуації;
-пакет протоколів роботи програми (див. далі);
-контактну інформацію для уточнення додаткових умов виникнення проблеми розробниками.
5.Звернутися до служби технічної підтримки через вбудований сервіс (див. п. 4.2.2).

Для формування пакету протоколів роботи програми, необхідно у вікні повідомлення про критичну помилку натиснути кнопку [Відправка протоколів]. Програма виконає одну з дій:

-автоматично відправить та зареєструє ваші протоколи роботи програми. Реєстраційний номер протоколу роботи програми буде вказано у листі, що прийде на задану  поштову скриньку. Потрібно повідомити цей реєстраційний номер та опис помилки електронним листом до розробників;

або

-запропонує вказати шлях та ім’я файлу, у який буде збережено останні протоколи роботи програми та інформацію про оточуюче середовище (версії встановлених компонентів), якщо не вдасться передати протоколи роботи автоматично. Сформований програмою файл необхідно відправити у вигляді вкладення до електронного листа до розробників з описом помилки.

Аналогічний пакет протоколів для відправки розробникам можна сформувати примусово за допомогою пункту головного меню програми Технічна підтримка → Відправка протоколу (див. 4.2.2.3). Такий пакет при необхідності може бути сформований у випадку відсутності повідомлень про критичні помилки, щоб надати розробникам інформацію щодо перебігу подій у програмі під час звернення у службу підтримки тощо.