14.3.2 Обмін між користувачами Арт-Звіт Pro

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Головний зміст > 14 Обмін первинними бухгалтерськими документами між користувачами програми Арт-Звіт Pro > 14.3 Обмін з контрагентами >

14.3.2 Обмін між користувачами Арт-Звіт Pro

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Обмін первинними документами в ПЗ Арт-Звіт Pro відбувається через сервіс Арт-Офіс

Для обміну первинними документами з тими контрагентами, які є користувачами Арт-Звіт Pro, необхідно:

1.Створити первинний документ для контрагента.(Рис. 14.3.2.1).

13-17_img218

Рис. 14.3.2.1. Створений первинний документ для контрагента

2.Зберегти та підписати створений первинний документ для контрагента. Такий первинний документ матиме статус «готовий до відправки контрагенту» (Рис. 14.3.2.2)

13-17_img219

Рис. 14.3.2.2. Підписаний первинний документ для контрагента

3.Відіслати підписаний первинний документ контрагенту натиснувши правою кнопкою на документі та вибравши відповідний пункт меню. (Рис. 14.3.2.3). Статус первинного документу після відправки зміниться на «Відправлено контрагенту»(Рис. 14.3.2.4)

13-17_img220

Рис. 14.3.2.3. Відправка первинного документу контрагенту

13-17_img221

Рис. 14.3.2.4. Відправлений первинний документ контрагенту

4. Контрагент для отримання первинного документу натискає кнопку «Отримати повідомлення» 13-17_img222. Первинний документ буде імпортовано в ПЗ Арт-Звіт Pro з системи ArtOffice. Переглянути його можна у вікні «Первинні документи» на вкладці «Імпортовані»(Рис. 14.3.2.4).

13-17_img223

Рис. 14.3.2.5. Отриманий від контрагента файл первинного документа

5. Для затвердження первинного документу контрагенту необхідно підписати отриманий документ, в результаті чого первинний документ змінить статус на «Завершений» (Рис. 14.3.2.5)

13-17_img224

Рис. 14.3.2.6. Завершений первинний документ отриманий від контрагента

6. Відправнику первинного документу для отримання статусу «Завершений» необхідно натиснути кнопку «Отримати повідомлення» (Рис. 14.3.2.6)

13-17_img225

Рис. 14.3.2.7. Отримання статусу «Завершений» для первинного документу від контрагента

Такий первинний документ містить підписи як відправника так і контрагента (Рис. 14.3.2.7)

13-17_img226

Рис. 14.3.2.8. Перевірка підпису на завершеному первинному документі

8-12_img99

У випадку коли була відправлена електронна товарно-транспортна накладна, в завершеному вигляді повинно бути три підписи з трьох сторін.