5.7.5 Додавання електронних документів з боку клієнта

Navigation:  Головний зміст > 5 Встановлення, запуск та налаштування програми > 5.7 Отримання сертифікатів АЦСК «MASTERKEY» >

5.7.5 Додавання електронних документів з боку клієнта

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Після введення реєстраційних даних необхідно додати в систему електронні документи з боку клієнта (Рис. 5.7.5.1).

В залежності від типу юридичної особи це можуть бути: копія паспорта громадянина України та копія довідки про присвоєння ІПН; копія документа, що підтверджує реєстрацію юридичної особи (Свідоцтво про державну реєстрацію або Виписка, або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців); копія всіх сторінок довідки з Державної служби статистики; копія наказу про призначення на посаду співробітника, а також інший документ, який свідчить про займану посаду тощо.

1-7_img2

На даному етапі в систему автоматично будуть додані файли із заявками на отримання сертифікатів (файли*.p10»), які були сформовані в процесі генерації ключа ЕЦП на першому етапі. Максимальний обсяг файлу «*.p10» повинен бути не більше 3,7 КБайт.

1-7_img253

Рис. 5.7.5.1. Вікно додавання електронних документів (для ФОП)

1-7_img2

Допустимі формати скан-копій: «*.pdf», «*.jpeg», «*.jpg», «*.png».

Для додавання електронних документів виконайте наступне:

-в блоці Загальні документи натисніть кнопку [Завантажити];

-у формі вибору файлів натисніть кнопку [Вибрати файл] (1, Рис. 5.7.5.2) і виберіть файл з документом. Для завантаження доданого файлу, натисніть кнопку [Завантажити] (2, Рис. 5.7.5.2) або [Завантажити всі]. У результаті успішного завершення процесу файл буде завантажений в таблицю (3, Рис. 5.7.5.2);

1-7_img255

Рис. 5.7.5.2. Завантаження файлів

-для збереження даних натисніть кнопку [Зберегти] (4, Рис. 5.7.5.2).

1-7_img2

Файли можна завантажити послідовно або всі разом (кнопка [Завантажити всі]). У випадку помилки файли можна видалити (кнопки [Видалити], [Видалити всі]).

Всі завантажені файли скан-копій зберігаються у вигляді одного документа.

Для продовження натисніть на кнопку [Продовжити>]. Відкриється повідомлення Очікування перевірки реєстратором, а статус замовлення зміниться на Перевірка документів (етап 1/2). Після цього необхідно дочекатися підготовки пакету документів. На вказаний при введенні реєстраційних даних e-mail повинно надійти повідомлення (Рис. 5.7.5.3) про готовність пакету документів.

1-7_img194

Рис. 5.7.5.3. Лист-повідомлення про готовність пакету документів замовлення

На даному етапі можна призупинити оформлення замовлення, вийшовши з персонального кабінету, і повернутися до замовлення пізніше.