5.7.3.3 Підписання електронних документів з боку клієнта

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Головний зміст > 5 Встановлення, запуск та налаштування програми > 5.7 Отримання сертифікатів КНЕДП «MASTERKEY» > 5.7.3 Оформлення замовлення в онлайн магазині >

5.7.3.3 Підписання електронних документів з боку клієнта

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Після надходження повного пакета документів, статус замовлення зміниться на Підписання документів (Рис. 5.7.3.3.1).

1-7_img258

Рис. 5.7.3.3.1. Перегляд статусу замовлення в персональному кабінеті

 

1-7_img259

Рис. 5.7.3.3.2. Перелік сформованих документів замовлення (приклад)

Обов'язково перегляньте документи, які були надіслані для підписання двосторонньої угоди про надання послуг. Для цього скористайтесь кнопкою [Переглянути].

Щоб зберегти документи у форматі «.doc» натисніть на кнопку [Зберегти на диск].

Далі, на сформований пакет документів слід накласти електронні цифрові підписи всіх відповідальних осіб (директор, головний бухгалтер, печатка та ін.) і надіслати документи на обробку Адміністратору ресурсу. Для цього виконайте такі дії:

-натисніть кнопку [1-7_img260];
-у формі накладання цифрового підпису натисніть кнопку [Підписати] (Рис. 5.7.3.3.3);

1-7_img261

Рис. 5.7.3.3.3. Форма підписання електронного документа

-виконайте зчитування особистого ключа з носія інформації (Рис. 5.7.3.3.4): виберіть назву КНЕДП; вкажіть шлях до носія, на якому збережено ключ; введіть пароль і натисніть кнопку [Підписати];

1-7_img262

Рис. 5.7.3.3.4. Зчитування електронного ключа

-в результаті успішного підписання документа його статус змінитися на Підписано і КЕП буде накладений на документ (Рис. 5.7.3.3.5);

1-7_img263

Рис. 5.7.3.3.5. Підписання документа

-натисніть кнопку [Закрити], щоб повернутися до переліку документів.

1-7_img2

При необхідності КЕП можна видалити, скориставшись кнопкою [1-7_img265].

Зверніть увагу, що при створенні замовлення цифровий електронний підпис буде вже накладений на заявки на отримання сертифікатів (файли «*.p10»).

Після підписання всіх документів натисніть на кнопку [Продовжити>]. Підписаний пакет документів буде надіслано Адміністратору ресурсу для перевірки та погодження з боку КНЕДП «Masterkey».