5.6.2.2 Укладання договору

Navigation:  Головний зміст > 5 Встановлення, запуск та налаштування програми > 5.6 Он-лайн отримання ліцензії на Арт-Звіт Pro > 5.6.2 Варіант 1. Отримання ліцензії через інтерфейс програми Арт-Звіт Pro >

5.6.2.2 Укладання договору

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Для підписання договору-акту між клієнтом і ліцензіатом необхідно:

1.Вибрати організацію-клієнта в полі Організація (2, Рис. 5.6.2.2.1).

2.Натиснути на кнопку [Нове замовлення] (1, Рис. 5.6.2.2.1).

1-7_img186

Рис. 5.6.2.2.1. Введення параметрів запиту на отримання договору

3.Вибрати тип ліцензії із списку поля Номенклатура (4, Рис. 5.6.2.2.1).

4.Встановити дату в поле Дата початку дії (5, Рис. 5.6.2.2.1).

Якщо у підприємства відсутня ліцензія, то в полі Дата початку дії за замовчуванням встановлюється поточна календарна дата. Якщо у підприємства є в наявності ліцензія, то в полі Дата початку дії за замовчуванням встановлюється день, що наступає на наступний день після закінчення ліцензії.

5.При покупці термінальної версії необхідно встановити мітку у полі Термінальна (серверна) (6, Рис. 5.6.2.2.1).

6.Натиснути кнопку [Створити] (7, Рис. 5.6.2.2.1). З’являється вікно «Реквізити замовлення» (Рис. 5.6.2.2.2), в якому потрібно заповнити обов’язкові поля та натиснути кнопку [Підтвердити]. В результаті створюється нове замовлення та відображається відповідне інформаційне повідомлення (Рис. 5.6.2.2.3).

1-7_img187

Рис. 5.6.2.2.2. Вікно заповнення реквізитів замовлення

 

1-7_img188

Рис. 5.6.2.2.3. Інформаційне повідомлення про створення замовлення

1-7_img2

Кожні 30 секунд після відправлення запиту на отримання документів відбувається оновлення стану запиту.

Через деякий час з'явиться повідомлення про формування документів (Рис. 5.6.2.2.4). Для отримання документів натисніть на кнопку [Так]. Після цього відображається інформаційне повідомлення про статус електронних документів (Рис. 5.6.2.2.5).

1-7_img1

Отримані документи призначені тільки для використання в електронному вигляді.

1-7_img191

Рис. 5.6.2.2.4. Повідомлення про формування документів

1-7_img192

Рис. 5.6.2.2.5. Повідомлення про статус електронних документів

Отримані документи будуть представлені у вигляді файлу “Акт надання послуг.docx” (1, Рис. 5.6.2.2.6). Вміст файлу буде відображено у вікні перегляду, де будуть представлені необхідні документи для формування замовлення (2, Рис. 5.6.2.2.6). У верхній частині вікна, в рядку Замовлення, буде наведено номер замовлення (3, Рис. 5.6.2.2.6), а також дата початку дії ліцензії.

 

1-7_img193

Рис. 5.6.2.2.6. Отримані документи

Також на електронну пошту буде надіслано повідомлення про готовність пакету документів (Рис. 5.6.2.2.7).

1-7_img194

Рис. 5.6.2.2.7. Повідомлення про готовність пакету документів

Для продовження необхідно ознайомитися з отриманими документами. При необхідності документи можна зберегти в електронному вигляді або роздрукувати. Після чого документи слід підписати, натиснувши на кнопку [Підписати]. З'явиться інформаційне повідомлення про накладення цифрового підпису з боку організації-клієнта (Рис. 5.6.2.2.8). Після натискання на кнопку [Так] відкриється рахунок на оплату послуг.

1-7_img195

Рис. 5.6.2.2.8. Інформаційне повідомлення