14.2 Створення первинних бухгалтерських документів

Navigation:  Головний зміст > 14 Обмін первинними бухгалтерськими документами між користувачами програми Арт-Звіт Pro >

14.2 Створення первинних бухгалтерських документів

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Для створення первинних документів виконайте наступне:

1.Запустіть програму і введіть пароль доступу. Після цього відкриється головне меню програми.

2.Натисніть на кнопку [Створити] або виконайте те ж саме через меню Файл → Створити. Далі відкриється вікно створення звіту (Рис. 14.2.1).

3.Виберіть підприємство (1, Рис. 14.2.1) від імені якого подається звіт.

4.Вкажіть звітний період (2, Рис. 14.2.1).

5.Виберіть тип звіту Первинні документи → Бухгалтерська звітність (3, Рис. 14.2.1).

6.Виберіть необхідний первинний документ, наприклад, Рахунок на оплату (5, Рис. 14.2.1). При необхідності відфільтруйте звіти, скориставшись відповідним полем (4, Рис. 14.2.1).

7.Натисніть  на кнопку [Так], щоб завершити створення документу і перейти до його заповнення (6, Рис. 14.2.1).

13-17_img54

Рис. 14.2.1. Створення первинних бухгалтерських документів

Після заповнення документу, на нього можливо накласти електронний цифровий підпис.