<< Click to Display Table of Contents >> 13.8 Надходження та обробка запиту на отримання податкових накладних |
|
При надходженні запиту про отримання податкових накладних контрагенту необхідно:
1. | Натиснути кнопку Обмін з контрагентами. |
2. | У вікні Обробка запиту на отримання податкових накладних встановити мітки необхідних податкових накладних у стовбці Відправити. |
Рис. 13.8.1. Обробка запиту на отримання податкових накладних
У переліку податкових накладних є можливість роботи з мітками, при цьому посилання Відмітити всі встановлює мітки усім накладним у переліку, а посилання Зняти відмітку з усіх відповідно знімає усі мітки. За бажанням можна встановлювати мітки обраним накладним. |
3. | Натиснути кнопку [Відправити]. Податкові накладні будуть надіслані відправнику запиту. |
Повідомлення-запит |
Повідомлення-відповідь |
Опис |
Надіслано накладну |
Прийнято |
Контрагенту було надіслано податкову накладну і він її прийняв. Податкова накладна прийнята |
Відхилено |
Контрагенту було надіслано податкову накладну та він її відхилив. Податкова накладна не прийнята |
|
Надіслано запит на отримання накладних |
Відмовлено у наданні накладних за запитом |
Контрагенту було надіслано запит на отримання податкових накладних і він його прийняв. Запит на отримання податкової накладної не прийнято |
Надіслано накладну |
Контрагенту було надіслано запит на отримання податкової накладної і він його прийняв. Запит на отримання податкової накладної прийнято, накладна відправлена |
|
Прийнято в ЄРПН |
– |
Відправник надсилає контрагенту податкову накладну, яка вже зареєстрована у ЄРПН. Накладна приходить зі станом Прийнято в ЄРПН |
Прийнято із зауваженнями |
Відповіддю на повідомлення Прийнято в ЄРПН може бути повідомлення Прийнято із зауваженнями у випадку наявності зауважень у контрагента з другої сторони |