10.3 Створення запиту на ПН/РК

Navigation:  Головний зміст > 10 Відправка звітів та податкових/акцизних накладних >

10.3 Створення запиту на ПН/РК

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Щоб створити запит до ЄРПН для отримання квитанцій, Витягу та електронних примірників податкової накладної, необхідно вибрати пункт меню Файл → Створити запити → Запит на ПН/РК (Рис. 10.3.1).

8-12_img129

Рис. 10.3.1. Вибір операції створення запиту на ПН/РК

У вікні Створення запиту на ПН/РК (Рис. 10.3.2) слід встановити такі параметри запиту:

1.Обрати період в полях Період з / по, за який створюється запит.

8-12_img21

Період, за який необхідно відправити запит, не повинен перевищувати 30 діб.

2.Встановити необхідні мітки запиту на ПН/РК: Отримані, Видані, Імпорт документу з квитанцією.

3.Вибрати підприємство (одне або декілька) з переліку підприємств, в таблиці Підприємства, встановивши відповідну мітку.

4.Натиснути кнопку [Відіслати] або [Відіслати через сервіс].

8-12_img131

Рис. 10.3.2. Створення запиту до ЄРПН

Створений запит можна переглянути на вкладці Інформаційні запити (Рис. 10.3.3).

8-12_img21

Можна відправити не більше ніж 50 запитів.

8-12_img133

Рис. 10.3.3. Перегляд створених запитів

Через певний проміжок часу, на сформований запит надійде пакет документів. Для пришвидшення процесу отримання даних, необхідно обрати пункт меню Дії → Отримати повідомлення чи натиснути кнопку на панелі інструментів [8-12_img134].

При успішному запиті надійде:

-повідомлення про надходження запиту до поштової скриньки ДПСУ та квитанція з результатом обробки запиту;

-витяг з реєстру, щодо наявності чи відсутності для даного підприємства зареєстрованих податкових накладних та розрахунків коригувань.

Щоб переглянути отриманий перелік документів (Рис. 10.3.4), необхідно обрати рядок із запитом та вибрати пункт головного меню Дії → Переглянути квитанції чи натиснути кнопку на панелі інструментів [8-12_img135]. Також Ви можете перейти до перегляду квитанції та витягу, натиснувши на позначку отриманих квитанцій («8-12_img136»).

8-12_img137

Рис. 10.3.4. Перехід до перегляду отриманих квитанцій

В результаті, у головному вікні Програми відображається додаткова вкладка

8-12_img138

Рис. 10.3.5. Перегляд надісланого Витягу та квитанції

Для активації та перегляду відповіді на запит, необхідно обрати рядок із запитом та натиснути на позначку відповіді («8-12_img139»).

Відповіді представляються у форматі: <кількість знайдених записів, що відображено у Витязі>/<кількість отриманих податкових документів>. Можливі такі варіанти відповідей:

-«8-12_img140»: інформація щодо наявності зареєстрованих ПН/РК в ЄРПН відсутня чи виявлена помилка реєстраційних даних;

-«8-12_img141»: в ЄРПН знайдено зареєстровані ПН/РК і вся інформація надійшла у повному обсязі;

-«8-12_img142»: в ЄРПН знайдено зареєстровані ПН/РК, однак документи надійшли не в повному обсязі. Дана ситуація можлива коли Витяг та документи ПН/РК надходять від ДПСУ у різних електронних листах. Спочатку надходить Витяг та квитанція, а потім накладні.

Для перегляду надісланих ПН/РК, необхідно обрати рядок з запитом та натиснути на позначку відповіді («8-12_img141»). В результаті дані відображаються на вкладці Податкові накладні.

Для повернення до повного списку всіх податкових накладних натисніть кнопку [8-12_img144].

8-12_img99

Якщо податкові документи не надійшли на запит, але інформація наявна у Витязі, – вірогідно під час створення запиту до ЄРПН, у параметрах не було встановлено ознаку Імпорт документу з квитанцією.

 

8-12_img146

Рис. 10.3.6. Перегляд ПН чи РК за запитом

Якщо за запитом дані про ПН/РК відсутні, після вибору рядка з таблиці Запити, відобразиться відповідне повідомлення.

Якщо за запитом була виявлена помилка реєстраційних даних обраного підприємства, дану інформацію буде містити надіслана квитанція та/чи Витяг з реєстру.