<< Click to Display Table of Contents >> 10.3 Створення запиту на ПН/РК |
|
Щоб створити запит до ЄРПН для отримання квитанцій, Витягу та електронних примірників податкової накладної, необхідно вибрати пункт меню Файл → Створити запити → Запит на ПН/РК (Рис. 10.3.1).
У вікні Створення запиту на ПН/РК (Рис. 10.3.2) слід встановити такі параметри запиту:
1. | Обрати період в полях Період з / по, за який створюється запит. |
Період, за який необхідно відправити запит, не повинен перевищувати 30 діб. |
2. | Встановити необхідні мітки запиту на ПН/РК: Отримані, Видані, Імпорт документу з квитанцією. |
3. | Вибрати підприємство (одне або декілька) з переліку підприємств, в таблиці Підприємства, встановивши відповідну мітку. |
4. | Натиснути кнопку [Відіслати] або [Відіслати через сервіс]. |
Створений запит можна переглянути на вкладці Інформаційні запити (Рис. 10.3.3).
Можна відправити не більше ніж 50 запитів. |
Через певний проміжок часу, на сформований запит надійде пакет документів. Для пришвидшення процесу отримання даних, необхідно обрати пункт меню Дії → Отримати повідомлення чи натиснути кнопку на панелі інструментів [].
При успішному запиті надійде:
- | повідомлення про надходження запиту до поштової скриньки ДПСУ та квитанція з результатом обробки запиту; |
- | витяг з реєстру, щодо наявності чи відсутності для даного підприємства зареєстрованих податкових накладних та розрахунків коригувань. |
Щоб переглянути отриманий перелік документів (Рис. 10.3.4), необхідно обрати рядок із запитом та вибрати пункт головного меню Дії → Переглянути квитанції чи натиснути кнопку на панелі інструментів []. Також Ви можете перейти до перегляду квитанції та витягу, натиснувши на позначку отриманих квитанцій («»).
В результаті, у головному вікні Програми відображається додаткова вкладка
Для активації та перегляду відповіді на запит, необхідно обрати рядок із запитом та натиснути на позначку відповіді («»).
Відповіді представляються у форматі: <кількість знайдених записів, що відображено у Витязі>/<кількість отриманих податкових документів>. Можливі такі варіанти відповідей:
- | «»: інформація щодо наявності зареєстрованих ПН/РК в ЄРПН відсутня чи виявлена помилка реєстраційних даних; |
- | «»: в ЄРПН знайдено зареєстровані ПН/РК і вся інформація надійшла у повному обсязі; |
- | «»: в ЄРПН знайдено зареєстровані ПН/РК, однак документи надійшли не в повному обсязі. Дана ситуація можлива коли Витяг та документи ПН/РК надходять від ДПСУ у різних електронних листах. Спочатку надходить Витяг та квитанція, а потім накладні. |
Для перегляду надісланих ПН/РК, необхідно обрати рядок з запитом та натиснути на позначку відповіді («»). В результаті дані відображаються на вкладці Податкові накладні.
Для повернення до повного списку всіх податкових накладних натисніть кнопку [].
Якщо податкові документи не надійшли на запит, але інформація наявна у Витязі, – вірогідно під час створення запиту до ЄРПН, у параметрах не було встановлено ознаку Імпорт документу з квитанцією. |
Якщо за запитом дані про ПН/РК відсутні, після вибору рядка з таблиці Запити, відобразиться відповідне повідомлення.
Якщо за запитом була виявлена помилка реєстраційних даних обраного підприємства, дану інформацію буде містити надіслана квитанція та/чи Витяг з реєстру.